داروی رویتاکر

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

داروی رویتاکر


توضیحات کاربردی این محصول :

مو و روش های درمانی آن :

همانطور که میدانید قیمت داروی رویتاکر  نسبت به نمونه های هم رده کوکتل مزوتراپی  خود بسیار مناسب است. مو یکی از رکن های اساسی در زیبایی چهره و جذابیت آن می باشد. حفظ سلامت مو و رفع مشکلات به وجود آمده برای مو یکی از دغدغه های اصلی افراد و به ویژه خانم ها می باشد. برای رفع مشکلات مو مانند موخوره آن ها، ریزش مو ها، خشکی مو ها، شوره سر و …. می توان از روش های منحصر به فردی چون بوتاکس مو، مزو ژل درمانی و … اشاره کرد. در روش مزو ژل از ژل های غنی شده استفاده می شود. ژل های مصرفی انواع مختلفی دارند که می توان به ژل رویتاکر اشاره کرد. در اینجا قصد داریم به معرفی ژل رویتاکر بپردازیم و همچنین قیمت داروی رویتاکر و  عوامل موثر بر آن را بیان کنیم. 

داروی مزوتراپی مو

داروی رویتاکر و ساختار آن :

قبل از این که با ساختار داروی رویتاکر آشنا شوید بهتر است با روش مزو ژل و نحوه انجام کار آشنا شوید .  مزو ژل یکی از روش های زیبایی درمانی می باشد که برای رفع مشکلات پوستی، مشکلات مو مانند ریزش مو، موخوره و …، رفع غبغب، درمان سیاهی دور چشم، درمان سلولیت، درمان جوش و آکنه و …. استفاده می شود. در این روش از ژل های غنی شده جهت رفع مشکلات به وجود آمده و اصلاح فرم قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. ژل ها سرشار از مواد معدنی، مواد مغذی، انواع ویتامین ها، ، اسید هیالورونیک، مواد معدنی، کوآنزیم ­ها، نوکلئیک، اسید های آمینه، آنتی ­اکسیدان ها و …. می باشند که هر کدام در بازسازی سلول های پوستی و ترمیم آن ها وظایف منحصر به فردی بر عهده دارند.

حال داروی رویتاکر و یا ژل رویتاکر یکی از ژل های بسیار محبوب می باشد که عملکرد فوق العاده ای دارد. در ساختار این نوع ژل از انواع آمینو اسید ها مانند آرژنین، سیستئین، گلوتامین، گلایسین، اورنیتین، زینک گلوکونات و …. استفاده شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی بر عهده دارند. یکی از عمده مواد موجود در ساختار ژل های مصرفی در روش مزو ژل، اسید هیالورونیک ها می باشند که نوعی قند هستند و این ماده در پوست انسان وجود دارد که باعث نگهداری آب در آن می شود. در ساختار داروی رویتاکر از این نوع ماده استفاده شده است. به عبارت دیگر در هر 5 میلی لیتر از این نوع ژل، 2 میلی گرم اسید هیالورونیک استفاده شده است که به کیفیت عملکرد ژل نامبرده کمک می کند. از دیگر ویتامین های موجود در ساختار این ژل می توان به B3، B5، B6، B8، B9، B12 و …. اشاره کرد.

مزوتراپی مو ارزان

موارد استفاده از داروی رویتاکر :

از داروی رویتاکر می توان برای رفع مشکلات پوست و مو استفاده کرد. به عبارت دیگر :

  1. یکی از موارد استفاده از ژل و یا داروی نامبرده می توان به تقویت پیاز مو اشاره کرد. در حقیقت ا این نوع ژل می توان برای تقویت مو ها استفاده کرد.
  2. از دیگر موارد استفاده از این نوع ژل، جلوگیری از ریزش مو می باشد. ریزش مو دلایل مختلف و متعددی دارد که با استفاده از این دارو می توان آن را درمان کرد.
  3. ترمیم مو های آسیب دیده از دیگر موارد استفاده از داروی رویتاکر می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : شنبه 3 تير 1402
زمان : 7:33


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.